Bibo Kacho - MrCAP Linköping

MÖT BIBO KACHO – NY FRANCHISETAGARE FÖR MrCAP LINKÖPING

MrCAP Linköping har nu öppnat upp, med ny regi och friska tag. Bibo Kacho tillträder som ny ägare och hälsar både nya och gamla kunder hjärtligt välkomna. Här delar vi med oss av en intervju med Bibo där han berättar om sig själv och sin nya verksamhet.

AV CAROLINE HJORTH ELFVING

Bibo Kacho är född och uppvuxen i Linköping i stadsdelen Ryd. Redan som ung blev Bibo en lokal profil i Linköping där han engagerade sig för att hjälp ungdomar att driva sina frågor och göra sin röst hörd. Nu tar han nytt kliv inom kommunen, den här gången som egen företagare. Med stort bil- och elektronikintresse i grunden och mångårig erfarenhet inom professionell bilvård axlar Bibo Kacho nu rollen som franchisetagare för MrCAP Linköping. Något som vi på MrCAP är mycket glada över.

– Jag strävar efter att arbeta och införskaffa mig nya kunskaper och erfarenheter som gör att jag utvecklas personligt och professionellt. Mitt intresse för fordon i allmänhet är enormt och jag älskar att utforska det. MrCAP lät som en självklarhet och helt enkelt drömmen jag alltid velat uppnå sedan jag varit liten och meckat i garaget, berättar Bibo Kacho.

För att effektivisera tiden och servicen för sina kunder kommer Bibo att driva MrCAP Linköping och Euromaster Linköping parallellt. I samma lokaler erbjuder han kunden en helhetslösning som involverar professionell bilvård, köp eller skifte av däck samt däckservice. En satsning som han blir först i Sverige med att genomföra.

– En utmaning som kommer att passa mig perfekt, då jag är en person som aldrig slutar kämpa tills jag når mitt mål och mer därtill. Att driva MrCAP och Euromaster parallellt är två drömmar i ett och jag ser väldigt mycket fram emot arbetet, säger Bibo Kacho.

Som person anser sig Bibo vara både flexibel och snabblärd. Han har enkelt att se lösningar på problem vilket banar väg för ett effektivt arbetssätt då bilförädling är ett hantverk där problemlösning är en del av vardagen. På frågan om det finns något som han vill att MrCAP Linköpings kunder ska veta så svarar han:

-Ni kommer alltid att åka härifrån med ett fantastiskt resultat. Vi är väldigt drivna och effektiva arbetare som älskar att arbeta med bilar och gör alltid vårt yttersta för att få nöjda kunder.

Bilvårdsskola

”Det finns inga genvägar! Slarv i grundarbetet straffar sig i form av repor eller kvarvarande smuts”

MrCAP, experter på bilförädling, tipsar om hur du lättast får rent lacken utan att skada den. Ta del av vår Bilvårdsskola här!

MABI

Vi är otroligt måna om att våra kunder i alla flöden erbjuds och upplever den premiumkänslan kunden förtjänar

MrCAP lanserar ett nationellt samarbete med Mabi Hyrbilar som möjliggör för dig som kund att boka en hyrbil i samband med din lackytbehandling.