Fördjupat samarbete mellan Holmgrens Bil och MrCAP

Från och med januari 2023 erbjuds MrCAPs tjänster inom bilvård hos Holmgrens Bil i Norrköping.

Holmgrens Bil – ett av Sveriges främsta bilhandelsföretag fördjupar sitt samarbete med ett av Sveriges äldsta företag inom bilvård – MrCAP. Tillsammans erbjuder de nu bilvård av högsta kvalitet på flera av Holmgrens Bils anläggningar runt om i Sverige.

– Holmgrens Bil samarbetar sedan tidigare med MrCAP på ett flertal städer runt om i Sverige och MrCAP är en erkänt duktig aktör inom bilvård. Genom att erbjuda deras tjänster får vi i slutändan en bättre leverans av vår produkt, därför är det självklart för oss att utveckla detta samarbete, säger Mikael Käck, Platschef Holmgrens Bil Norrköping.

MrCAP är ett franchise som startade 1990 och finns på ett trettiotal platser runt om i Sverige. Med ett omfattande erbjudande med allt från handtvätt till omfattande lackbehandlingar och djupgörande kemrengöring av interiören kommer de ansvara för all bilförädling hos Holmgrens Bil i Norrköping.

– Det är glädjande att fördjupa samarbetet med Holmgrens Bil. Att MrCAP får leverera bilvård till en så etablerad aktör på bilmarknaden bekräftar vår kompetens och ger slutkonsumenten en bättre upplevelse, säger Robert Bergman, VD MrCAP.

Robert Bergman, VD MrCAP Sverige, telefon +46 70-759 75 47
Mikael Käck, Platschef Holmgrens Bil Nyköping, telefon  +46 11-470 58 88

Holmgrens Bil
Holmgrens Bil är idag ett av Sveriges största bilhandelsföretag och finns på 13 orter i Sverige och säljer 6 varumärken: BMW, MINI, Hyundai, Nissan, Ford och MG, samt har en auktoriserad verkstad för alla märken.

MrCAP
MrCAP är ett svenskt franchise, etablerat 1990. Genom egen kemisk produktframtagning och förfinande av konceptet har vi sedan starten utökat verksamheten både i Sverige på cirka 30 orter och i världen. En MrCAP-behandling är ett gediget hantverksarbete, som utförs av medarbetare med passion för bilar och deras ägare.