Pressmeddelande 2021-10-01

Porsche Center

MrCAP INGÅR SAMARBETE MED PORSCHE CENTER I JÖNKÖPING

MrCAP startar nu samarbete med Porsche Center i Jönköping. Samarbetet innebär att MrCAP kommer att utföra rekonditionering på nya och begagnade fordon på plats i Porsche Centers lokaler. En möjlighet som båda parter ser fram emot att ta vara på.

– MrCAP är välkänt och rikstäckande premiumaktör som står för hög kvalité. Vårt varumärke och våra kunder förtjänar det bästa, därför föll valet på MrCAP. Vi levererar bilar i hela landet. Att MrCAP finns representerade på många orter ser vi som en styrka och trygghet för våra kunder, säger David Tanriver, Platschef på Porsche Center i Jönköping.

-Vi är tacksamma över att Porsche Center i Jönköping väljer MrCAP som sin partner gällande bilförädling.  Det känns fantastiskt att få kombinera våra två varumärken och på så vis säkerställa att kunden – i hela kundresan – upplever en premiumkänsla, säger Robert Bergman, CEO på MrCAP.

För att tillgodose alla kunders behov har Porsche Center i Jönköping som mål att erbjuda så många tjänster som möjligt in-house. Oavsett om det gäller service, däck eller bilvård. Att ingå samarbete med MrCAP är således ett steg i rätt riktning.

-Vi ser fram emot ett långsiktigt och utvecklande samarbete med MrCAP. Min vision är att Porsche Center Jönköping skall vara Jönköpings nöjespark, en plats där likasinnade bilfantaster vill träffas, om så över en kopp kaffe eller när bilen tvättas, säger David Tanriver, Plastchef på Porsche Center i Jönköping.

– Vi ser stor potential i att växa tillsammans och siktar på ett långt och stabilt samarbete där vi alltid levererar 110 procentig service och kvalitet, säger Jesper Bråtenholme, Franchisetagare på MrCAP Jönköping.

MABI

Vi är otroligt måna om att våra kunder i alla flöden erbjuds och upplever den premiumkänslan kunden förtjänar

MrCAP lanserar ett nationellt samarbete med Mabi Hyrbilar som möjliggör för dig som kund att boka en hyrbil i samband med din lackytbehandling.

Bibo MrCAP Linköping

”Vi är väldigt drivna och effektiva arbetare som älskar att arbeta med bilar och gör alltid vårt yttersta för att få nöjda kunder”

Möt Bibo Kacho – ny franchisetagare för MrCAP Linköping och först i Sverige med att erbjuda sina kunder både MrCAPs och Euromasters tjänster.